ارتقای منزلت سرباز یکی از برنامه‌های اصلی و محوری ارتش است
نوشته شده توسط : علیرضا


معاون اطلاعات ارتش:

ارتقای منزلت سرباز یکی از برنامه‌های اصلی و محوری ارتش است

مراسم ضیافت افطاری یکان های سربازی ستاد ارتش با حضور معاون اطلاعات ارتش جمهوری اسلامی ایران در حسینیه ثارالله این ستاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم ستاد عباس جعفری نیا در این مراسم طی سخنانی با اشاره به این نکته که روزه ماه رمضان باید نتایج و آثار مثبت خود را در عمل و رفتار روزه داران نشان دهد، گفت: این ماه مبارک فرصت مناسبی برای تمرین خویشتن داری، نظم و انضباط و تقویت اخلاق و معنویت است و امیدواریم همه ما توانسته باشیم حداکثر بهره را از این ضیافت الهی ببریم.

وی در ادامه با اشاره به ارزشهای والای معنوی و قداست خدمت مقدس سربازی تصریح کرد: وقتی ما کلمه سرباز را می‌شنویم، واژه‌هایی همچون شجاعت، استقامت، نشاط، صداقت و صلابت در برابر دشمن در ذهن‌ها تداعی می‌شود.

معاون اطلاعات ارتش همچنین با بیان این‌که «سرباز در نظام اسلامی دارای جایگاه ویژه ای است»، افزود: در متون دینی ما، بزرگان اسلام از خداوند طلب جایگاه سربازی کرده‌اند؛ چراکه سرباز دارای اهمیت بالایی بوده و همیشه و در هر میدانی پیروز است.

امیر جعفری نیا در ادامه به برخی از اقدامات انجام شده در راستای خوشایندسازی خدمت کارکنان وظیفه برابر تدابیر و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا در این حوزه اشاره کرد و ادامه داد: ارتقای منزلت سرباز در سطح نیروهای مسلح از جمله در ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از برنامه‌های اصلی و محوری است و در این زمینه کارهایی از قبیل بومی‌سازی محل خدمت، استفاده تخصصی از سربازان، مناسب‌سازی فضای پادگان‌ها، بهبود وضعیت حقوق و مزایای آنان و توجه به بهداشت و درمان این عزیزان انجام شده است که امیدواریم روز به روز وضعیت و شرایط خدمتی شما سربازان سرافراز که زینت کشورمان هستید، بهتر شود.





:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 524
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 3 / 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: