برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در ستاد ارتش
نوشته شده توسط : علیرضا


برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در ستاد ارتش

همزمان با فرارسیدن ایام ضربت خوردن و شهادت مولای متقیان، امام علی (ع)، مراسم گرامیداشت بیست و نهمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام مردمی 15 خرداد، صبح امروز با حضور فرماندهان و کارکنان ستاد ارتش در مسجد امام خمینی (ره) این ستاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد آجا، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین صنعت پور امیری، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش طی سخنانی با اشاره به حدیثی در سفارش امام علی (ع) به کمیل بن زیاد نخعی گفت: در این روایت حضرت، مردم را به سه گروه تقسیم فرموده اند؛ یک گروه عالم ربانی، گروه دیگر متعلم و جستجوگر راه نجات و گروه سوم انسانهای نادان و ضعیف النفس هستند.

وی در خصوص ویژگی های گروه اول گفت: عالم ربانی کسی است که متصل به رب بوده و در مسیر حق گام برمی دارد. چنین انسان هدایت شده ای در گام اول، خود را نجات داده و سپس در راه هدایت و پرورش مردم قدم می نهد. امام علی (ع) نیز به عنوان تربیت یافته مکتب پیامبر گرامی اسلام (ص)، خودش عالم ربانی بود و انسان هایی همچون مالک اشتر را تربیت نمود.

حجت الاسلام صنعت پور در ادامه به برخی از ابعاد و ویژگی های شخصیتی امام راحل (ره) اشاره کرد و افزود: حضرت امام خمینی (ره) نیز به عنوان یک عالم ربانی و تربیت یافته مکتب اهل بیت (علیهم السلام)، شخصیتی بی نظیر بودند که هیچگاه دچار افراط و تفریط نشده و با بینش عمیق و بصیرت بالایی که داشت در برابر حکومت طاغوت ایستاد و با سخنرانی عاشورایی خود در 15 خرداد 42، رهبری نهضت اسلامی و قیام مردمی علیه رژیم طاغوت را برعهده گرفتند تا اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی در بهمن 57 به پیروزی رسید.

وی در پایان سخنانش با اشاره به توطئه های دشمنان و دنیای استکبار علیه نظام مقدس اسلامی از ابتدای انقلاب تا امروز گفت: تا زمانی که در مسیر تفکر الهی و انقلابی حضرت امام خمینی (ره) و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت نماییم، دشمنان قسم خورده این آب و خاک مقدس به هیچکدام از اهداف پلیدشان نخواهند رسید.





:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 3 / 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: