نخستین دوره مسابقات طراحی صنعتی ادوات نظامی در ارتش برگزار می‌شود
نوشته شده توسط : علیرضا


فرمانده مرکز تولید، بهینه‌سازی و نوسازی شهید زرهرن نزاجا:

نخستین دوره مسابقات طراحی صنعتی ادوات نظامی در ارتش برگزار می‌شود

فرمانده مرکز تولید، بهینه‌سازی و نوسازی شهید زرهرن نزاجا گفت: نیروی زمینی ارتش اولین دوره مسابقات ملی طراحی صنعتی ادوات نظامی را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط ‌عمومی ارتش، فرمانده مرکز تولید، بهینه‌سازی و نوسازی شهید زرهرن نیروی زمینی ارتش در نشست خبری نخستین دوره مسابقات ملی طراحی صنعتی ادوات نظامی که صبح امروز برگزار شد گفت: نیروی زمینی در نظر دارد اولین دوره مسابقات ملی طراحی صنعتی ادوات نظامی را برگزار کند.

وی  با اشاره به این که مرکز تولید، بهینه‌سازی و نوسازی شهید زرهرن در ۱۴ اردیبهشت ۹۲  ایجاد شد، ادامه داد: از آن زمان تا کنون چندین مرکز بازآماد و بازسازی ادوات نزاجا از جمله خطوط اورهال چیفتن، نفربر و ماشین‌آلات مهندسی راه‌اندازی شده است.

فرمانده مرکز تولید، بهینه‌سازی و نوسازی شهید زرهرن نزاجا با بیان این که این مسابقه در چهار حوزه زرهی، چرخدار، توپخانه و لیزر برگزار می‌شود، افزود: هدف از برگزاری این مسابقه ملی، بهره‌گیری از دانش طراحی صنعتی و علم دانشگاهی متخصصان در راستای تجهیز و بهینه کردن ادوات نیروی زمینی است.

وی تصریح کرد: این مسابقات اواسط تابستان آغاز و مراحل مختلفی از ارسال طرح به دبیرخانه تا ساخت ماکت و تهیه نقشه سامانه‌ها را شامل می‌شود.

فرمانده مرکز تولید، بهینه‌سازی و نوسازی شهید زرهرن همچنین خبر داد: در آینده نزدیک از دستاوردهای جدید در حوزه نوسازی و بهینه‌سازی ادوات نیروی زمینی در مرکز شهید زرهرن رونمایی خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از نکات مورد توجه ما در مرکز شهید زرهرن، محمول کردن توپخانه و افزایش تاثیر و حجم آتش توپخانه است. اقدامات خوبی نیز در این زمینه انجام شده است و توپ ۱۵۵ عاشورا یکی از این موارد بود که اخیرا رونمایی شد.





:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 / 3 / 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: