محفل انس با قرآن در یگان عملیاتی پدافند هوایی شهید حبیبی نطنز برگزار شد
نوشته شده توسط : علیرضا


با حضور جمعی از فرماندهان ارتش و سپاه؛

محفل انس با قرآن در یگان عملیاتی پدافند هوایی شهید حبیبی نطنز برگزار شد

محفل انس با قرآن عصر دوشنبه با حضور جمعی از فرماندهان و کارکنان ارتش و سپاه پاسداران در یگان عملیاتی پدافند هوایی شهید حبیبی نطنز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، در این مراسم که با حضور امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) و مسئولین ارتش و سپاه استان اصفهان و شهرستان نطنز برگزار شد، ابتدا امیر سرتیپ دوم علی حدادی سامانی فرمانده پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی ضمن گرامیداشت یاد شهدای ایران اسلامی افزود: یگان عملیاتی شهید حبیبی نطنز در مجاورت مجموعه مقدس هسته‌ای شهید احمدی روشن واقع‌شده است و درواقع وظیفه حفظ و حراست از این مجموعه را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه راه پیشرفت و توسعه هر کشوری در گرو امنیت آن کشور است، اضافه کرد: این امنیت حاصل ریخته شدن خون شهیدان است و برگزاری محفل قرآنی در این مجموعه در اصل یک پاسخ هوشمندانه به عملیات روانی دشمن است.

فرمانده پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی تصریح کرد: نیروهای مسلح به‌ویژه قرارگاه پدافند هوایی در تمام ابعاد به‌عنوان سرباز نظام و ولایت تا آخرین قطره خون آماده دفاع از دستاوردهای ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام روح‌الله امینی امام‌جمعه نطنز نیز در این مراسم گفت: مجلس به باور من مجلسی عزیز و نورانی است به نام و در باب قرآن است و نیروهای عزیز دست‌پرورده و حامی قرآن در این مجلس حضور دارند که چنین محفلی مدنظر خدای عالم و فرشتگان الهی ست. سربازان حضرت ولی‌عصر (عج) اعم از ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در این محفل حضور دارند که حقیقتاً مایه فخر و مباهات است.

وی افزود: خدای عالم بهترین موجود خلقت را انسان قرار داده است و انسان در بالاترین مدار هستی قرار دارد، انسانی که خدا در دل او جای دارد و همه عالم هستی در درون انسان نهفته است، رازدار همه هستی و خلیفه‌الله است.

امام‌جمعه نطنز تصریح کرد: انسان جانشین خداوند در زمین است و به‌جایی می‌رسد که جبرئیل امین هم به‌عنوان بزرگ‌ترین فرشته الهی از پیامبر عقب می‌ماند. انسان از طریق قرآن واسطه فیض الهی می‌شود.

وی ادامه داد: قرآن در عصرهای مختلف بسیار کارگشا بوده است و امروز بعد از هزار و چهارصد سال از ظهور این کتاب الهی گویا شأن نزولش همین‌الان و اتفاقات امروز است که نبی مکرم فرمود: اگر به بن‌بست رسیدید قرآن بن‌بست شکن است و کسی که با قرآن باشد به بن‌بست نمی‌رسد.

حجت الاسلام امینی خاطرنشان کرد:  افتخار می‌کنیم که امام خمینی(ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران با تأسی به قرآن پیروز شد و در برابر همه دشمنان ایستاد و همین قرآن رهبر معظم انقلاب اسلامی را تربیت کرده است که سی سال در برابر همه نامردی‌ها ایستادگی می‌کند.

گفتنی است این محفل با تجلیل از هفت برگزیده قرآنی پدافند هوایی به پایان رسید.





:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 / 3 / 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: