باید متناسب با تحریم های دشمن آمادگی خود را افزایش دهیم
نوشته شده توسط : علیرضا


امیر سرتیپ پوردستان:

باید متناسب با تحریم های دشمن آمادگی خود را افزایش دهیم

رییس مرکز تحقیقات و مطالعات راهبردی ارتش گفت:امروز با چهره تازه ای از تحریم رو به رو هستیم و ما باید متناسب با تحریم ها آمادگی خود را افزایش دهیم.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رییس مرکز تحقیقات و مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (پنجشنبه) در مراسم شکرگزاری آزادسازی خرمشهر در حرم امام خمینی(ره) گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 برای آمریکایی ها یک شوک سیاسی بود و تمامی معادلات آنها در منطقه و جهان رابه هم زد.

وی افزود: قبل از انقلاب ایران یکی از اقمار مهم آمریکا بود چرا که این منطقه ژئوپلتیک و جغرافیایی باعث می شد که آمریکا مسیر انرژی را کنترل کند.

رییس مرکز تحقیقات و مطالعات راهبردی ارتش ادامه داد: طبیعی است که آمریکایی ها امروز ناراحت باشند و خودشان را به در و دیوار بزنند.

امیر پوردستان تاکید کرد: نگرانی اصلی آمریکایی ها این بود که انقلاب اسلامی با خود ادبیات جدید آورده و آمریکایی ها می دانستند که کشورهای منطقه را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی تاکید کرد: آمریکایی ها از روز بعد از پیروزی انقلاب توطئه ها را برای براندازی ردیف کردند، ابتدا ما را تحریم، منزوی و چندین کودتای سیاسی صورت دادند و موج ترور را به کمک منافقین کلید زدند.

رییس مرکز تحقیقات و مطالعات راهبردی ارتش تاکید کرد: مردم ایران با روح ولایتمداری خود این مراحل را پشت سر گذاشتند.

وی گفت: جوانان باید بدانند که ما در یک جنگ نا برابر بودیم چرا که ما برای جنگ آماده نبودیم اما بر ما تحمیل شد.

رییس مرکز تحقیقات و مطالعات راهبردی ارتش خاطرنشان کرد: سیاست های غلط بنی صدر سبب ایجاد دو قطبی و ترور در کشور شده و ایران را درگیر خود کرده بود

امیر پوردستان با اشاره به مداخله برخی کشورها در جنگ تحمیلی علیه ایران اذعان کرد: تمامی کشورها مرتجع منطقه صدام را حمایت و پشتیبانی می کردند ما در دفاع مقدس هم گلوله شرقی و هم گلوله غربی دیدیم.

وی تاکید کرد: تدابیر پیامبرگونه امام به ملت روح و جان داد و ملت را برای مقابله آماده کرد راهبردی که امام تعبیر فرمودند راهبرد دفاع همه جانبه بود و نیروهای مسلح با همین راهبرد جلو رفتند و سنگرها دشمن را یکی پس از دیگری فتح کردند.

 رییس مرکز تحقیقات و مطالعات راهبردی ارتش خاطرنشان کرد:امام بزرگوار فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد و این عمق الهی دید ایشان را نشان می دهد و وقتی خداوند اخلاص و فداکاری رزمندگان ما را دید نصرت و پیروزی را نصیب عاشقان خود و خفت و بدبختی را نصیب دشمنان کرد.

امیر پوردستان تاکید کرد: ما خرمشهر را با ایمان به خدا، تبعیت از ولایت، وحدت ملی و با صبر و مقاومت فتح کردیم.

رییس مرکز تحقیقات و مطالعات راهبردی ارتش با بیان این که باید برای مقابله با دشمن آمادگی های لازم را ایجاد کنیم گفت: بنده به عنوان عضوی از نیروهای مسلح ایران اعلام می کنم که نیروهای مسلح ایران کلیه حرکت ها را در مرزها و منطقه رصد و توسط کارشناس تحلیل می کند و متناسب با آن ظرفیت های دفاعی شکل می گیرد.

امیر پوردستان با بیا اینکه ما هیچگاه شروع کننده تهاجمی نبوده و نیستیم، تصریح کرد: هر تهدیدی را به سخت ترین شکل ممکن پاسخ خواهیم داد.





:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 4 / 3 / 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: