تشکیل کارگروه پاسخگویی به سؤالات و مشکلات مخاطبان آجا
نوشته شده توسط : علیرضا


به منظور حضور در رقابت های جهانی سیزم؛

تیم سه گانه نیروهای مسلح کشورمان به سوئد اعزام می شود

 

تیم سه گانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در مسابقات بین المللی ورزشی ارتش های جهان (سیزم) به کشور سوئد اعزام می شود.

به گزارش روابط عمومی ارتش، ناخدایکم حمیدرضا حریرفروش، سرپرست تیم اعزامی سه گانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به مسابقات جهانی سیزم در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی ارتش با اعلام خبر فوق افزود: این تیم با حضور بهترین ورزشکاران و قهرمانان این رشته در کشورمان جهت شرکت در مسابقات بین المللی ارتش های جهان (سیزم) از تاریخ 24 تا 28 خردادماه جاری با استعداد 15 نفر به کشور سوئد اعزام خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: قهرمانان حاضر در تیم اعزامی سه گانه نیروهای مسلح که 6 نفر از ارتش جمهوری اسلامی ایران و بقیه از سایر نیروهای مسلح کشورمان هستند؛ در این دوره از رقابت‌های جهانی با 196 ورزشکار از 28 کشور جهان به رقابت خواهند پرداخت.

ناخدا حریرفروش همچنین در خصوص سطح کیفی این رقابت‌ها گفت: مسابقات جهانی رشته ورزشی سه گانه یا تری اتلون که شامل رشته های ۱۵۰۰ متر شنا، ۴۰ كيلومتر دوچرخه سواري و ۱۰ كيلومتر دوی صحرانوردي است و به صورت متوالي و پي در پي انجام مي شود؛ یکی از سخت ترین رقابت‌های مسابقات جهانی سیزم محسوب شده و تیم سه گانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به همراه تیم سه گانه ارتش های چین و بحرین تنها نمایندگان آسیا در رقابتهای امسال هستند.

وی افزود: مقام هفتمی مسابقات جهانی سیزم در سال 2012 بهترین نتیجه ای بوده که ما قبلا در این رقابت‌ها به دست آورده ایم و امیدواریم در مسابقات امسال نیز با وجود عدم حضور تیم بانوان و در مجموع امتیاز تیمی بتوانیم برای کشورمان کسب افتخار کنیم.

سرپرست تیم اعزامی سه گانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به مسابقات جهانی سیزم همچنین از اردوی آمادگی این تیم با استعداد 20 نفر در دریاچه آزادی تهران خبر داد و افزود: ان شاء الله با برگزاری دو اردوی آمادگی دیگر در شهرهای اصفهان و نور مازندران، ورزشکاران اعزامی نیروهای مسلح کشورمان به مسابقات جهانی سه گانه سیزم که امسال در شهر لیتکون سوئد برگزار خواهد شد؛ با آمادگی بیشتری حضور   می یابند.





:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 3 / 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: