برپایی غرفه متمرکز قرآنی نیروهای مسلح در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم
نوشته شده توسط : علیرضا


برپایی غرفه متمرکز قرآنی نیروهای مسلح در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

با حضور دارالقرآن سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، غرفه نمایشگاهی ویژه نیروهای مسلح به صورت متمرکز در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم دایر می‌شود.

به گزارش روابط عمومی ارتش، در راستای جامه عمل پوشاندن به فرامین مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر اتحاد و همدلی نیروهای مسلح، سازمان‌های عقیدتی سیاسی ارتش نیروی انتظامی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به همراه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران، اقدام به برپایی غرفه قرآنی به صورت متمرکز در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم کرده‌اند.

بنا بر این گزارش، غرفه نمایشگاهی ویژه نیروهای مسلح به صورت متمرکز در بخش سازمان‌ها و نهادهای قرآنی راه‌اندازی و توسط نمایندگان این سازمان‌ها اداره می‌شود.

در این غرفه ضِمن معرفی و نمایش فعالیت‌ها و دستآوردهای قرآنی نیروهای مسلح، یادمان معرفی شهدای قرآنی نیروهای مسلح، نمایشگاه آثار تجسمی قرآنی، کودک و قرآن، آموزش و مشاوره‌های قرآنی، معرفی تولیدات قرآنی نیروهای مسلح، ایستگاه عکاسی و خوش‌نویسی آیات قرآن کریم توسط هنرمندان قرآنی نیروهای مسلح  ارائه خواهد شد.

بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از روز شنبه 29 اردیبهشت ماه مصادف با سوم ماه مبارک رمضان در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) آغاز و به مدت  16 روز تا روز یکشنبه 13 خرداد ماه دایر است.





:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 2 / 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: