جایگاه عالی همسرم حاصل دعای پدر و مادر است
نوشته شده توسط : علیرضا


همسر شهید سرلشکر فلاحی:

جایگاه عالی همسرم حاصل دعای پدر و مادر است

همسر شهید سرلشکر فلاحی جایگاه عالی همسرش را حاصل دعای پدر و مادر و تلاش و پشتکار همسرش دانست.

به گزارش روابط عمومی ارتش، شهیندخت مجیدیان (فلاحی) همسر شهید سرلشکر ولی‌الله فلاحی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی آجا گفت: همسر من مردی بود که از کودکی روی پای خودش ایستاد و هیچ گونه تحمیلی به پدر، مادر و خانواده‌اش نداشت.

وی افزود: دلیل این رسیدن به اوج و مقام‌های عالی در کشوری چند هزار ساله، خواست و تلاشش و روی پای خودش ایستادن بود.

مجیدیان با بیان این که وی در دوران تحصیل در دانشگاه افسری با چند تن از همدرسانش قرار گذاشته بود که روزی از مقام‌های ارشد ارتش و کشور شوند، اضافه کرد: شهید فلاحی آن قدر اراده قوی و محکمی داشت که عاقبت به خواسته خود رسید.

وی ادامه داد: شهید فلاحی در زندگی هم بسیار مرد معتدل و نازنینی بود. او همسر خوبی برای من، پدر خوبی برای بچه‌هایمان و فرزند خوبی برای پدر و مادرش بود. شهید فلاحی به ویژه بسیار به مادرش احترام می‌گذاشت و این احترام فوق‌العاده باعث شد که با دعای پدر و مادر به این درجه و مقام بالا برسد که امروز بعد از سال‌ها همچنان مورد احترام همگان باشد.

همسر شهید سرلشکر فلاحی با بیان این که فرزندان این شهید بزرگوار، راه پدرشان را ادامه می‌دهند، تصریح کرد: من چیزی از خدا نمی‌خواهم چرا که شهید فلاحی نام بلندی برای من و خانواده‌اش بر جای گذاشته است و اسم خودشان هم در تاریخ باقی مانده و خواهد ماند.

وی درباره اخبار مبتنی بر ساخته شدن فیلمی از زندگی شهید سرلشکر فلاحی نیز گفت: من خیلی دوست دارم که فیلمی واقعی و چنان که فلاحی بوده است از زندگی او درست کنند. در فیلم «چ» 20 تا 25 دقیقه آقای سعید راد نقش ایشان را بازی کرد که هر چند معلوم نشد این فیلم بر چه اساسی ساخته شده است، اما آن دیالوگ ایشان که «عجالتا ارتش منم» نشان داد که شهید فلاحی چه انسان وطن‌پرستی بود و دلش برای مردم و کشورش می‌سوخت.

بنا بر این گزارش، مجیدیان همچنین در مراسم یادواره شهید سرلشکر فلاحی که در دانشگاه مدیریت و فرماندهی ارتش (دافوس آجا) برگزار شد در سخنانی گفت: همسرم در مسلخ عشق، عاشقانه سوخت. حضور در این مکان علمی که تجلی‌گاه همه آرمان‌های همسر شهیدم است و سرلشکر فلاحی سال‌های طولانی از عمرش را در آن گذراند، برای من بسیار مایه افتخار است.

وی افزود: شرکت در جمع افسران وطن‌پرست، میهن دوست و فداکار، سیلاب گرم هیجانی جاذب را در رگ‌هایم جاری می‌کند. تحت تاثیر این جاذبه و نیز تحت تاثیر یادآوری فداکاری‌ها و از جان گذشتگی‌های همسرم، سخن گفتن برایم مشکل می‌شود.

همسر شهید سرلشکر فلاحی تصریح کرد: من هیچ گاه نه سخنران بوده‌ام و نه خطیب؛ من بانوی ساده‌ای بودم که افتخار همسری فلاحی نصیبم شد.

 





:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 2 / 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: