شهید فلاحی عامل استحکام و نوسازی ارتش بود
نوشته شده توسط : علیرضا


امیر سرتیپ دوم ولی وند:

شهید فلاحی عامل استحکام و نوسازی ارتش بود

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش(دافوس) گفت: در شرایطی که برخی از انحلال ارتش سخن می گفتند، شهید فلاحی علاوه بر ایستادن مقابل این فشارها، به فکر نوسازی و بازسازی ارتش هم بودند.

  به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم حسین ولی‌وند، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش، در یادواره شهید سرلشکر فلاحی  طی سخنانی گفت: هزار دلیل وجود دارد که در گفتن از زندگی شهید فلاحی، از تعبیر مصائب شهید فلاحی استفاده کنیم. چرا که شاهد بودیم که چه افرادی، با چه ادعاها و بیانی با شهید فلاحی، ارتش، انقلاب و نظام اسلامی مقابله داشتند.

وی یادآور شد: شهید فلاحی در چنین شرایط دشواری و زمانی که برخی از انحلال ارتش می‌گفتند، علاوه بر ایستادن مقابل این فشارها، به فکر نوسازی و بازسازی ارتش هم بودند.

امیر ولیوند با اشاره به محل برگزاری مراسم در دافوس ارتش، یادآور شد: یکی از جاهایی که شهید فلاحی بر بازسازی آن تاکید و اصرار داشت، همین دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش بود، زیرا می‌دانست که افسران آینده ارتش برای دفاع از کشور و انقلاب اسلامی در این مکان تربیت می‌شوند.

وی با بیان این که شهید فلاحی در بالاترین سطح فرماندهی ارتش بود که به شهادت رسید، تصریح کرد: ان شاء الله که بتوانیم علاوه بر برپایی مراسم گرامیداشت یاد شهید، چاپ کتاب، ساخت فیلم و کلیپ و احترام به خانواده ایشان که همه از وظایف ماست٬ دنباله‌رو خوبی هم برای شهید فلاحی باشیم.

 





:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 2 / 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: