یادواره شهید سرلشکر فلاحی در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد
نوشته شده توسط : علیرضا


یادواره شهید سرلشکر فلاحی 
در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد

در مراسمی با حضور همسر و همرزمان شهید امیر سرلشکر ولی‌الله فلاحی در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش، یاد و خاطره اولین فرمانده نیروی زمینی ارتش بعد از انقلاب اسلامی و فرمانده کل نیروهای مسلح و رئیس ستاد مشترک ارتش در سال‌های ابتدایی دفاع مقدس گرامی داشته شد.

به گزارش روابط‌عمومی ارتش، این مراسم با عنوان «شهید فلاحی، مصداق بارز مدیریت جهادی» و با حضور جمعی از فرماندهان، پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و همرزمان آن شهید برگزار شد.

در این مراسم امیر سرتیپ ملک‌زاده از فرماندهان دوران دفاع مقدس و همرزمان آن شهید گفت: شهید فلاحی یکی از مسببین پیوند ارتش با مردم بود و ارتش به واسطه ایشان اصالت مردمی خود را بازیافت.

وی افزود: آن زمانی که عده‌ای شعار انحلال ارتش را سر می‌دادند و بدین ترتیب آب در آسیاب دشمن می‌ریختند، ما شاهد تلاش مستمر و همت بلند شهید فلاحی در جهت استحکام ارتش و جلوگیری از انحلال بودیم.

امیر ملک زاده گفت: شهید فلاحی نابغه نظامی و سیاسی بود و بسیاری از دیدگاه‌ها و آینده‌نگری‌های ایشان امروز در منطقه در حال تحقق است.‌ ای کاش که دیدگاه‌های نظامی و سیاسی شهید فلاحی در این دانشگاه و دیگر دانشگاه‌های نظامی کشور تدریس می‌شد.

وی تصریح کرد: شهید فلاحی در عین صلابت، مهربان و در عین مهربانی با هیبت، قدرتمند، مومن و متعهد بود؛ وی اعتقاد داشت که انسان مومن قادر است از غیرممکن، ممکن بسازد.

در پایان این مراسم از همسر شهید فلاحی و برخی همرزمان آن شهید بزرگوار تقدیر به عمل آمد.

 





:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 2 / 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: