حفظ وحدت و انسجام ملی از مهمترین عوامل پیروزی بر دشمن است
نوشته شده توسط : علیرضا


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

حفظ وحدت و انسجام ملی از مهمترین عوامل پیروزی بر دشمن است

رئیس سازمات عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: حفظ وحدت و انسجام ملی یکی از مهمترین عوامل پیروزی بر دشمن است. این وحدت باید بین تمام اقشار ملت به خصوص بین تمام مذاهب وجود داشته باشد.

به گزارش روابط‌عمومی ارتش؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی طی سخنانی در جمع فرماندهان، کارکنان و سربازان گروه پدافند شهید اسماعیلیان بندر لنگه گفت: ملت ایران ملت بزرگی هستند. این ملت شریف و بزرگ، کشور و انقلاب را به امانت به دست نیروهای مسلح داده‌اند و اطمینان دارند بخاطر داشتن جوانان با غیرت. خیالشان راحت است که این جوانان با غیرت، میهن‌پرست و اسلام‌دوست هیچ وقت اجازه نخواهند داد یک وجب از خاکشان به دست دشمن بیفتد.

وی افزود: 40 سال از انقلاب اسلامی سپری می‌شود و در این 40 سال آمریکای جنایتکار تمام تلاش خود را به کار برده است تا ضربه‌ای را به ما وارد کند و زمینه رسیدن به اهداف خود را فراهم سازد، اما نتوانسته است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش یادآور شد: جان بولتون با بی‌فهمی گفت که انقلاب اسلامی ایران هیچ‌وقت 40 سالگی خود را نخواهد دید و ما نمی‌گذاریم این انقلاب 40 سالگی خود را جشن بگیرد، اما انقلاب اسلامی ایران 40 ساله شد و شما جوانان با آموزه‌های مکتبی و اسلامی که از مکتب اهل بیت آموختید، کاری کردید که امثال جان بولتون و ترامپ آرزوی واهی خود را به گور ببرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی افزود: براداران شیعه و سنی باید از هوشیاری کامل برخوردار بوده و آگاه باشند، کسانی که در تلاشند بین شیعه و سنی اختلاف بیاندازند نه شیعه هستند و نه سنی. آن‌ها دشمنان این دو مذهب هستند و می‌خواهند بین این دو مذهب بزرگ اختلاف بیاندازند تا زمینه سلطه خود را فراهم کنند.

وی خطاب به فرماندهان و کارکنان حاضر در این جلسه گفت: من از تمام شما جوانان درخواست می‌کنم که تمام توطئه‌های دشمن را به طور کامل شناسایی کنید و وحدت داشته باشید؛ زیرا حفظ وحدت در میان ملت واجب است. ما فقط در سایه وحدت می‌توانیم اقتدار، عزت، استقلال و تمامیت ارضی را حفظ کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه گفت: دنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم دنیای نبرد اطلاعاتی است، یعنی قبل از اینکه گلوله‌ای از لوله تفنگی خارج شود، جمعی تور اطلاعات شده و استعداد و ظرفیت‌های طرف مقابل را شناسایی کرده‌اند. دشمن به تنهایی و بدون اطلاعات نمی‌تواند ضربه بزند. دشمن همین اطلاعات پیش پا افتاده‌ای که شما از پادگان، تفنگ، فرماندهان و ... دارید را جمع‌آوری می‌کند، کنار هم می‌گذارد و به اطلاعات کافی می‌رسد.

وی اضافه کرد: این کشور و انقلاب متعلق به شما جوانان است. نسل قدیم وظیفه خودشان را به درستی انجام دادند و دو کار بزرگی را با موفقیت به سرانجام رساندند؛ یکی از این کارها انقلاب اسلامی و دیگری اداره ۸ سال جنگ تحمیلی بود که با شجاعت اجازه ندادند که یک وجب از این خاک به دست دشمن بیفتد. امروز وظیفه شما جوانان است که با ایمان و شجاعت در برابر دشمن بایستید و با تمام وجود از خاک، ناموس، انقلاب اسلامی و میهن خود دفاع کنید.





:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 / 2 / 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: