تمرین مشترک امداد و نجات دریایی ایران و عمان در تنگه هرمز برگزار شد
نوشته شده توسط : علیرضا


با حضور فرماندهان نظامی دو کشور

تمرین مشترک امداد و نجات دریایی ایران و عمان در تنگه هرمز برگزار شد

تمرین مشترک امداد و نجات دریایی با مشارکت نیروی دریایی ارتش و سپاه پاسداران، دریابانی و اداره بنادر و دریانوردی با نیروی دریایی ارتش عمان در تنگه هرمز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، تمرین مشترک امداد و نجات دریایی  با مشارکت نیروی دریایی ارتش و سپاه پاسداران، دریابانی و اداره بنادر و دریانوردی با نیروی دریایی ارتش عمان و با حضور سردار سرتیپ پاسدار قدیر نظامی (معاون بین‌المللی ستاد کل نیروهای مسلح) و سرتیپ سعید البلوشی (معاون رئیس ستاد ارتش سلطنت عمان) و جمعی از فرماندهان دو نیرو در تنگه هرمز بروی عرشه ناوشکن جماران  برگزار شد.

سردار سرتیپ پاسدار قدیر نظامی در راستای برگزاری این تمرین دریایی مشترک گفت: این تمرین دریایی در حقیقت یک تمرین مشترک متشکل از نیروهای دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دریابانی و اداره بنادر و دریانوردی و نیروی دریایی سلطنت عمان است. دلیل اصلی برگزاری این تمرین، ارتقاء سطح یکپارچگی و تحرک نیروی دریایی دو کشور و افزایش سطح امنیت مرزهای مشترک آبی و ارتقاء هماهنگی و تبادل تجربه است.

معاون بین‌المللی ستاد کل نیروهای مسلح یادآور شد: برگزاری این تمرین دریایی مشترک علاوه بر تبادل تجربیات نظامی و ارتقاء امنیت تنگه هرمز، باعث تبادل مباحثی مانند تبادل تجربه و مدیریت مبارزه با قاچاق کالا می‌شود.

گفتنی است، در پایان این تمرین مشترک، یگان‌های شرکت‌کننده از جلوی ناوشکن جماران رژه رفتند.

 





:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 2 / 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: