دانشجویان دافوس با فرماندار شاهرود دیدار کردند
نوشته شده توسط : علیرضا


دانشجویان دافوس با فرماندار شاهرود دیدار کردند

در راستای برگزاری آموزش عملی محورشناسی صبح امروز تیم اعزامی دانشجویان دوره۲۸دافوس با فرماندار شاهرود دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی ارتش، مهندس سید محمدرضا هاشمی معاون استاندار و فرماندار شاهرود در این دیدار گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران نقش غیر قابل انکاری در جامعه دارد و این بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران این نقش مهم را با دفاع در برابر تجاوز عراق و منافقین ایفا کرد و توانست در همان روزهای ابتدایی جنگ تحمیلی ضربات سنگینی را به دشمن بعثی وارد کند.

مهندس هاشمی در ادامه این دیدار به تشریح وضعیت شاهرود پرداخت و تصریح کرد: در حوزه نظامی، امنیت این شهرستان توسط نیروهای مسلح از جمله ارتش و سپاه پاسداران به بهترین نحو ممکن برقرار شده است و همین موضوع باعث جذب گردشگر شده است به نحوی که شاهرود رتبه نخست کشور را از لحاظ گردشگری کسب کرده است.

وی در پایان به حادثه خیزی این شهرستان اشاره و بیان کرد: شاهرود از جمله نقاط حادثه خیز کشور است و تهدیدات طبیعی مانند زلزله، آتش سوزی و...هرساله باعث به وجود آمدن خسارات زیادی می شود که وجود نیروهای مسلح در این شرایط باعث دل گرمی کارکنان دولت و مردم شاهرود است زیرا همواره به عنوان بازوهای کمکی در مواقع بحران عمل می کنند.

 





:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 2 / 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: