هنر در ارتش باید به دنبال تقویت انگیزه های جهادی باشد
نوشته شده توسط : علیرضا


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

هنر در ارتش باید به دنبال تقویت انگیزه های جهادی باشد

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی گفت: کارهای هنری در ارتش باید به دنبال تقویت انگیزه های جهادی، دشمن ستیزی و استقلال طلبی باشد.

به گزارش روابط عمومی نهاجا، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر نیروی هوایی ارتش که با حضور حجت الاسلام والمسلمین قاضی رییس اداره عقیدتی سیاسی، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، جانشین و دیگر مسئولین این نیرو در مجموعه فرهنگی هنری شهید واعظی برگزار شد گفت: ما به دنبال ترویج و توسعه هنر و کارهای فاخر هنری در ارتش هستیم.

وی افزود: هنر یکی از ابزارهای مهم انتقال مفاهیم دینی است، زیرا پیام هایی که با هنر  ارائه می شود جذابیت بیشتری برای مخاطب دارد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه هنر مخاطبین زیادی دارد، ادامه داد: میزان ماندگاری کارهای آمیخته با هنر بیشتر از دیگر فعالیت هاست.

وی بیان داشت: قرآن هنرمندانه نازل شده است، چرا که داستان دارد، آهنگین و در برگیرنده  ضرب المثل های فراوانی است.

نماینده ولی فقیه در ارتش گفت: یکی از پیام های نزول هنرمندانه قرآن از سوی خداوند این است که ذات اقدس الهی هنر و کارهای هنرمندانه را دوست دارد.

وی ضمن انتقاد از گسترش روز افزون هنرهای ضد دینی در دنیا  افزود: هنر باید همسو با ارزشهای اسلامی و توام با تعهد باشد، چرا که هنر غیر دینی خود عامل تهاجم فرهنگی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی تصریح کرد: کارهای هنری در ارتش باید مکمل ماموریت ارزشمند ارتش در حوزه پرورش کارکنانی متعهد، دشمن ستیز و مجاهد باشد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: ما در ارتش به دنبال آن بخش از هنر که تقویت کننده انگیزه های جهادی، دشمن ستیزی و استقلال طلبی می باشد هستیم.

 





:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 9 / 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: