داشتن نیروی انسانی توانمند یکی از موئلفه های توسعه و پیشرفت کشورها است
نوشته شده توسط : علیرضا


امیر دریادار سیاری:

داشتن نیروی انسانی توانمند یکی از موئلفه های توسعه و پیشرفت کشورها است

امیر دریادار دکتر جبیب ا.. سیاری معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم معارفه معاون نیروی انسانی ارتش که با حضور فرماندهان و مدیران ارشد ستاد ارتش در سالن همایش اداره فن آوری اطلاعات این ستاد برگزار شد،گفت: داشتن نیروی انسانی توانمند یکی از موئلفه های توسعه و پیشرفت کشورها است و مهمترین سرمایه ی هر سازمانی نیروی انسانی می باشد .
امیر سیاری افزود:نیروی انسانی می تواند سازمان را به جلو ببرد و یا مانع پیشرفت آن شود. اینکه نیروی انسانی آماده به کار با ویژگی هایی که مد نظر است در هر سازمان وجود داشته باشد، معنی و مفهوم سرمایه اصلی سازمان را شکل می دهد.
وی با بیان اینکه توجه به ارزش نیروی انسانی بارها در بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دیدار با دانشجویان و نخبگان نیز عنوان شده است ، تصریح کرد: فرماندهی معظم کل قوا فرموده اند: اگر بهترین ابزار آلات جنگی را داشته باشیم ولی نیروی انسانی کارامد و قابل قبول را نداشته باشیم جا مانده ایم. اما اگر تجهیزات هم نداشته باشیم و نیروی انسانی کارامد داشته باشیم این نیرو آن تجهیزات را می سازد. همانگونه که پس از پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به تحریم های شدید، با استفاده از توانمندی های نیروی انسانی کارآمد به خیلی از تجهیزات دسترسی پیدا کرده ایم.
امیردریادار سیاری بهره گیری از نیروی انسانی توانمند را نسخه علاج بخش برای مقابله با موانع و مشکلات دانست و افزود: در هر سازمانی ارکان متفاوتی وجود دارد که هرکدام مشغول کاری هستند  و در برشماری ارکان ها نیروی انسانی جایگاه اول را دارد .
معاون هماهنگ کننده و ریس ستاد ارتش ج.ا.ا گفت: همانطور که خود نیروی انسانی مهم است معاونت نیروی انسانی نیز جایگاه بالایی را دارد و دلیلش این است که کاری که شما انجام می دهید اول و مستقیم به آدم ها وصل است و همان آدم باعث پیشرفت سازمان خواهد بود حال شما حساب کنید که چگونه می توان با انجام کار خوب آن نیروی انسانی را تقویت کرد، پس هر کاری کنید به نیروی انسانی باز میگردد و هرقدر ما بهتر کار کنیم خدماتمان به نیروی انسانی ارزش و اثر بیشتری را خواهد داشت. و هرجایی کوتاهی کنیم هم تاثیرش بر نیروی انسانی است. 
 





:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 9 / 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: