تقدیر امام جمعه بیرجند از خدمات مردم یاری قرارگاه پدافندهوایی خاتم الانبیا(ص)
نوشته شده توسط : علیرضا

 

 


تقدیر امام جمعه بیرجند از خدمات مردم یاری قرارگاه پدافندهوایی خاتم الانبیا(ص)

صبح امروز امیر سرتیپ دوم علیرضا نایینی رئیس اداره بهداشت،امداد و درمان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش و جمعی از اعضای تیم اعزامی طرح مردم یاری پدافند هوایی با حضور در دفتر امام جمعه بیرجند با وی دیدار کردند.
حجت الاسلام والمسلمین سید علی رضا عبادی امام جمعه موقت بیرجند در این دیدار اظهار کرد:کار ارتش در ارایه خدمات به مردم کاری خداپسندانه و انسان دوستانه است و شما می بینید که در دنیا نیرو های نظامی یا در خدمت  تفکرهای جمعی بر ضد مردم هستند یا حافظ منافع یک شخص یا خانواده هستند و ضد مردم خودشان عمل می کنند ،اما در  جمهوری اسلامی ایران ارتش عزیز یک نظام ارزشی دارد و عقیده برای آنها مهم است و پای عقیده ،ارزشها و رضای خدا ایستاده است.
امام جمعه موقت بیرجند گفت:کار اصلی نیروهای مسلح حفظ جان و مال و ناموس و آبروی مردم در مقابل دشمن است و هروقت هم که جامعه نیاز به کمک دارند در خدمت مردم هستند، مانند همین خدمات پزشکی و درمانی که در این طرح ارایه شده و نمونه کارهایی که در غرب کشور برای زلزله زدگان توسط ارتش و سپاه انجام می شود.
وی در پایان افزود: نزدیک به چهل سال از اولین بیعت ارتش با حضرت امام می گذرد و در این مدت ارتش از آزمونهای بزرگی سربلند بیرون آمده است.
 در ابتدای این مراسم امیر نایینی گزارشی از اقدامات مردم یاری انجام شده در شهرستان سربیشه بیرجند توسط  گروه اعزامی اداره بهداشت امداد و درمان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارایه کرد.
 





:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 16 / 9 / 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: