از پهلوان علیرضا کریمی سرباز وظیفه قرارگاه پدافند هوایی تجلیل شد
نوشته شده توسط : علیرضا


با حضور امیر اسماعیلی؛

از پهلوان علیرضا کریمی سرباز وظیفه قرارگاه پدافند هوایی تجلیل شد

مراسم تجلیل از پهلوان علیرضا کریمی کشتی گیر تیم ملی و سرباز وظیفه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ظهر امروز باحضور امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) و فرماندهان و مسئولان این قرارگاه در مسجد سید شهدا ستاد پدافند هوایی برگزار شد.
امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافندهوایی خاتم‌الانبیا (ص) در این مراسم با اشاره به حاضر نشدن علیرضا کریمی کشتی‌گیر کشورمان در مقابل کشتی‌گیر رژیم غاصب صهیونیستی، اظهار کرد: همان‌گونه که شهید حججی قهرمان این کشور شد، کریمی هم پهلوان این کشور است، چرا که در هوای پاک ایران اسلامی تنفس کرده است.
وی ادامه داد: روزی که شهید بهشتی گفت آمریکا از ما عصبی باش و از این عصبایت بمیر همین امروز است، برای ما در جمهوری اسلامی ایران علیرضا کریمی پهلوان است و کارش هرگز از یادها نمی‌رود.
فرمانده قرارگاه پدافندهوایی خاتم‌الانبیا (ص)افزود: شاید ما با ایدئولوژی برخی کشورها مخالف باشیم، اما در عرصه ورزشی با آنها را رقابت می‌کنیم و بیش‌تر وقت ها موفق هستیم، اما ما، رژیم غاصب صهیونیستی را اصلا قبول نداریم  و مشروع نمیدانیم که بخواهیم با آنها رقابت کنیم.
سرتیپ اسماعیلی تصریح کرد: کار این پهلوان سیاسی نیست، بلکه ایدئولوژی انقلاب و امام است.

 





:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 14 / 9 / 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: