ارائه خدمات پزشکی نیروی هوایی ارتش به مردم منطقه کهیر چابهار
نوشته شده توسط : علیرضا


ارائه خدمات پزشکی نیروی هوایی ارتش به مردم منطقه کهیر چابهار

 سفیران سلامت اداره بهداشت و درمان و بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش در راستای اجرای رزمایش بزرگ "محمد رسول الله(ص)" از روز گذشته با حضور در منطقه کهیر استان سیستان و بلوچستان به ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی پرداختند.
امیر سرتیپ دوم دکتر سهیل نصوحی رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی هوایی ارتش گفت: در راستای اجرای رزمایش محمد رسول الله(ص) ارتش و ارتقاء سطح سلامت عمومی مردم مناطق محروم گروه پزشکی بیمارستان بعثت این نیرو با تجهیزات کامل به منطقه کهیر استان سیستان و بلوچستان اعزام  و تا 17 آذر به ارائه خدمات پزشکی خواهند پرداخت.
وی اضافه کرد: در این رزمایش متخصصین چشم، گوش و حلق و بینی، ارتوپدی، جراح عمومی، رادیولوژی، دندانپزشکی، طب اورژانس، زنان و زایمان، اطفال، پوست، داخلی، مامایی و پزشک عمومی نهارتش بیماران را معاینه می کنند.
دکتر نصوحی ادامه داد: ضمناً گروه های بهداشت محیط، آزمایشگاهی، طب پیشگیری، مشاوره و روان شناس و دام پزشک این تیم را همراهی و خدمات لازم را ارائه می کنند.
وی تصریح کرد: در اجرای این رزمایش، تجهیزات همراه تیم پزشکی شامل سامانه های متحرک، اطاق عمل سیار، اتوبوس آمبولانسی، پست امداد و بیمارستان صحرایی، آزمایشگاه، سونوگرافی برای خدمت پزشکی به مراجعین پیش بینی شده که تا پایان طرح در محل حضور دارند.





:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 14 / 9 / 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: