دفاع مقدس بزرگترین آزمایش فداکاری ملت بزرگ ایران است
نوشته شده توسط : علیرضا


امیر سرتیپ دوم بازنشسته بختیاری:

دفاع مقدس بزرگترین آزمایش فداکاری ملت بزرگ ایران است

 امیر سرتیپ دوم مسعود بختیاری گفت: 8 سال دفاع مقدس بزرگترین آزمایش فداکاری ملت بزرگ ایران بود که رزمندگان کشور عزیزمان  با ایستادگی و ایثار خود، از این آزمایش سربلند بیرون آمدند.
امیر سرتیپ دوم مسعود بختیاری از پیشکسوتان دفاع مقدس در هیئت معارف جنگ که با هدف انتقال تجربیات و رشادت های دوران دفاع مقدس در دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد، گفت:دفاع مقدس صحنه ایثارگری رزمندگان و شهدا است و باید نسل جوان امروز از این رشادت ها اطلاع پیدا کنند. 
وی افزود: شهید سپهبد علی صیاد شیرازی با راه اندازی دوره های معارف جنگ اقدام اساسی و موثری در تبیین و انتقال تجربیات و ایثارگری های دوران دفاع مقدس انجام داد.
امیر بختیاری ادامه داد: دفاع مقدس بزرگترین آزمایش فداکاری ملت ایران اسلامی است، ملتی که صادقانه با اسلام، قرآن و امام شهدا (ره) پیمان بستند که تا آخرین نفس در میدان مبارزه و جهاد باقی بمانند و با ایستادگی خود از این آزمایش سربلند بیرون آمدند.
این پیشکسوت دفاع مقدس گفت: معارف جنگ مجموعه‌ای از ذخایر و دستاوردهای جبهه‌های نبرد حق علیه باطل است که خداوند متعال به پاس فداکاری‌ها، ایثارگری‌ها و برکت خون شهدا نصیب رزمندگان اسلام کرده تا موجب انتقال این تجربیات به نسل جوان انقلاب اسلامی شوند .

 





:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 9 / 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: