انس با قرآن موجب بارور شدن ایمان می شود
نوشته شده توسط : علیرضا


جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

انس با قرآن موجب بارور شدن ایمان می شود

حجت الاسلام و المسلمین احمد جلیلی صفت، جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: آیات قرآن به مثابه چشمه جوشان الهی است که ایمان انسان را ایمن و موجب بارور شدن آن می شود.
به گزارش روابط ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام و المسلمین جلیلی صفت در مراسم اختتامیه مسابقات سراسری قرآن کریم قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش در مشهد مقدس گفت: هر  مجموعه با ارزشی نیاز به تامین امنیت دارد و دستورات قرآنی به مثابه دستگاه ایمنی است که اشرف مخلوقات را از آفت ها، لغزش ها و گناهان حفظ می کند.
وی تلاوت قرآن را ثمره ایمان معرفی کرد و اظهار داشت: اگر درخت ایمان با کلام آسمانی آبیاری شود نتیجه آن چندین برابر می شود و در شخصیت و روش زندگی افراد نیز موثر است.
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به برنامه های دشمنان برای به انحراف کشاندن جوانان اشاره کرد و افزود: تنها راه جلوگیری از تأثیر این تبلیغات، هدایت آینده سازان کشور در مسیر تلاوت و تفکر در قرآن است.
حجت الاسلام و المسلمین جلیلی صفت با اشاره به اینکه یکی از آثار انقلاب اسلامی این بود که قرآن را از انزوا به متن جامعه آورد، گفت: امروز همه اقشار جامعه با قرآن مانوس اند.
 وی در پایان ضمن سفارش همگان به انس بیشتر با قرآن گفت: هیچ چیز مانند قرآن نمی تواند در زندگی انسان آرامش ایجاد کند.
 





:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 / 9 / 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: