کسانی که با قرآن انس دارند در دنیای آخرت شاخصند
نوشته شده توسط : علیرضا


حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن ارتش:

کسانی که با قرآن انس دارند در دنیای آخرت شاخصند

 

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن خواهران شاغل و خانواده های کارکنان ارتش حفظ، روخوانی و عمل به قرآن را دارای برکات بسیاری برشمرد و گفت: در دنیای آخرت کسانی که انس با قرآن داشته‌اند، شاخص خواهند بود.

 

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا صفایی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به گفتاری از استاد شهید مطهری، تصریح کرد: تصوراتی که ما انسان‌ها از قیامت داریم به مانند تصوراتی است که در زمان جنین بودن در رحم مادر از دنیا داشتیم، لکن اکنون هم تصور و درک درستی از عوالم بعدی نداریم.

 

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا اظهار کرد: امام باقر(ع) می‌فرمایند که در فردای قیامت، قرآن با زیباترین شکل در صحنه آخرت حضور پیدا می‌کند و در آن زمان تمام شهدا، انبیاء، اولیا و فرشتگان از این زیبایی مبهوط و شگفت‌زده می‌شوند به طوریکه همگان می‌خواهند ببینند این موجود زیبا چه کسی و چیزی است.

 

وی افزود: شاید حفظ، روخوانی و عمل به قرآن به ظاهر برای انسان سخت و دشوار باشد ولی برکات بسیاری دارد که در زندگی دنیوی و اخروی انسان پدیدار خواهد شد به طوریکه در دنیای آخرت کسانی که انس با قرآن داشته‌اند، شاخص خواهند بود.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی با بیان اینکه قرآن کریم 1400 امر و 400 نهی دارد، ادامه داد: شرک در نیت، یکی از نهی‌های جدی قرآن است که باید به آن توجه داشت.

 

وی با اشاره به شهادت محسن حججی شهید والا مقام کشورمان به عنوان یکی از نمونه‌های خلوص در نیت، گفت: کشور ما در راه مبارزه با ظلم شهدای بسیاری داشته‌ است و حتی در مسیر دفاع از حرم نیز به نسبت شهدای زیادی داشته‌ایم، اما چه می‌شود که خدا یک جوان 26 ساله را اینگونه بزرگ می‌کند.

 

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد: هر عملی را اگر خالص برای خدا انجام دهیم قطعا سعادتمند خواهیم شد و خوشا به حال مسلمانی که در هر موردی، اوامر و نواهی قرآن را نصب العین خود قرار دهد.

 





:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 / 6 / 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: