پایان طرح تابستانی غنی سازی اوقات فراغت فرزندان کارکنان ارتش
نوشته شده توسط : علیرضا

سازمان تربیت بدنی ارتش به منظور استفاده بهینه از امکانات ورزشی جهت پرکردن اوقات فراغت فرزندان کارکنان در ایام تابستان اقدام به برگزاری کلاسهای فرهنگی، ورزشی نمود که در آستانه پایان تعطیلات تابستانی و بازگشایی مدارس این طرح به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی ستاد ارتش، در مراسم اختتامیه طرح تابستانی اوقات فراغت، حجت الاسلام والمسلمین حسین صنعت پور، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این طرح گفت: برگزاری طرح های غنی سازی اوقات فراغت می تواند در جلوگیری از آسیب های اجتماعی و تهاجم فرهنگی دشمن به نسل نوجوان و جوان کشورمان بسیار مفید واقع شود.



وی در ادامه با استناد به روایتی از امام کاظم(ع) گفت: بسیار خوب است که انسانها زندگی روزمره خود را به چهار بخش شامل ارتباط و مناجات باخداوند، تلاش برای امرار معاش، ارتباطات و روابط سالم اجتماعی و تفریحات و لذت های حلال تقسیم نمایند.
حجت الاسلام صنعت پور افزود: در فرهنگ اسلامی داشتن تفریحات سالم مانند ورزش بسیار سفارش شده است.
سپس امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش طی سخنانی به ارائه گزارشی از چگونگی برگزاری و برنامه های این طرح تابستانی پرداخت و اظهار کرد: کلاسهای ورزشی از پانزدهم خرداد ماه تا بیستم شهریور ماه امسال دربخش پسران در  رشته های فوتبال، شنا، والیبال، صخره نوردی، کشتی و در بخش دختران در رشته های  والیبال، شنا، تنیس روی میز و ژیمناستیک برگزار شد.
وی با تشکر از حسن اعتماد خانواده های جهت سپردن فرزندانشان به سازمان تربیت بدنی ارتش، تصریح کرد: تمام تلاش این سازمان فراهم ساختن یک محیط خوب، آموزشی و سازنده جهت پرورش استعداد های فرزندان کارکنان به منظور ورود آنان به ورزش های حرفه ای است.



سرتیپ دوم فولادی استقبال از این کلاس‌ها را چشمگیر و قابل توجه توصیف کرد و افزود: نقطه قوت برگزاری طرح اوقات فراغت فرزندان این است که ما با تلاش همکاران و مربیان آموزش دیده و فعال دراین عرصه توانستیم به اهداف از پیش تعیین شده از جمله ایجاد علاقه و انگیزه در فرزندان برای انجام منظم فعالیت های ورزشی دست یابیم.
در پایان این مراسم ورزشکاران به اجرای حرکات ورزشی و نمایشی پرداخته و در ادامه از اساتید و مربیان ورزشی و نفرات برتر این طرح با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد.





:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 / 6 / 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: