شهدا، قله های افتخار را فتح کردند
نوشته شده توسط : علیرضا


جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

شهدا، قله های افتخار را فتح کردند

 جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: شهدا، قله های افتخار را فتح کردند و همیشه باید یاد و خاطره آن ها را زنده نگه داریم.
به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین جلیلی صفت جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم تشییع پیکر یک تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در شهرک امیر المومنین (ع) تیپ 65 نوهد گفت: شهدا، قله های افتخار را فتح کردند و همیشه باید یاد و خاطره آن ها را زنده نگه داریم.
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در خصوص رشادت این شهید گمنام گفت: وی با این که فقط 19 سال داشت در راه جنگ با دشمنان قدم برداشت و با خدا معامله کرد و توانست قله های افتخار را فتح کند.
حجت الاسلام والمسلمین جلیلی صفت با اشاره به نقش والای شهدا در امنیت امروز کشور اظهار داشت: شهدا سفیران مردم مبارز ایران اسلامی هستند و همه مردم هم قدردان فداکاری آنها هستند و راهشان را ادامه می دهند.
وی در خصوص شهادت محسن حججی گفت: این شهید بزرگوار همچون امام حسین(ع) رشادت به خرج داد و سر خود را برای دفاع از اسلام داد اما در برابر دشمنان سر تعظیم فرود نیاورد.
وی افزود: ما امروز مدیون شهدا هستیم که با رشادت های خود لرزه بر تن دشمنان انداختند و با حضور در جنگ و نثار خون خود عزت، عظمت و افتخار را برای کشور به ارمغان آوردند. 





:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 9 / 6 / 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: