اگر به مطالعه و تدبر در قرآن اهتمام بورزیم فرهنگ قرآن در زندگی ما جاری می شود
نوشته شده توسط : علیرضا


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش عنوان کرد؛

اگر به مطالعه و تدبر در قرآن اهتمام بورزیم فرهنگ قرآن در زندگی ما جاری می شود

 

 

 

 حجت اسلام والمسلمین عباس محمدحسنی با تاکید بر لزوم توجه به قرآن در ارتش، گفت: اگر به مطالعه و تدبر در قرآن اهتمام بورزیم فرهنگ قرآن در زندگی ما جاری می شود.

 مراسم اختتامیه هفدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه خواهران شاغل، همسران و فررندان کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز پنج شنبه
دوم شهریور۱۳۹۶ با حضور حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ نصیرزاده جانشین فرمانده نیروی هوایی و حجت الاسلام قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا در پایگاه شکاری شهید لشکری مهرآباد برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با ارائه یک پیشنهاد ساده برای خارج کردن قرآن از مهجوریت گفت: به همه برادران ارتشی و خانواده های محترمشان پیشنهاد می کنم برای خارج کردن قرآن از مهجوریت و ترویج و نهادینه سازی فرهنگ و گفتمان قرآنی در جامعه همه با شعار" یک روز یک آیه همراه با پنج اقدام" تا حدودی قرآن را از مهجوریت بیرون آورده و فرهنگ آن را به صحنه اجتماع برگردانیم.
وی در پایان پنج اقدام لازم در این زمینه را: ا- تلاوت یک آیه در روز، 2- تدبر در همان آیه، 3- ترویج نتیجه بدست آمده از تدبر در همان آیه بین دیگران، 4- عمل به آن یک آیه در حد توان و 5- حفظ آن یک آیه در صورت توان دانست.  
 

 





:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 4 / 6 / 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: