ما خواهان عنایت بیشتر خبرنگاران عزیز در به نمایش گذاشتن مجاهدت های ارتش هستیم
نوشته شده توسط : علیرضا


معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش:

ما خواهان عنایت بیشتر خبرنگاران عزیز در به نمایش گذاشتن مجاهدت های ارتش هستیم

 امیر سرتیپ تقی خانی در همایش تجلیل از خبرنگاران که به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همزمان با 17 مرداد روز خبرنگار برگزار شد، گفت:  همراهی در عرصه اطلاع رسانی و خبر با ارتش قهرمان، همراهی با نظام  جمهوری اسلامی ایران است و ما ضمن قدردانی از تلاش خبرنگاران برای به نمایش گذاشتن مجاهدت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران خواهان عنایت بیشتر این عزیزان برای ارائه زحمات ارتش هستیم.
به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ شاهین تقی خانی در آئین تجلیل از خبرنگاران و دست‌اندرکاران رسانه‌های گروهی ضمن تبریک روز خبرنگار و تشکر از خبررسانی، اطلاع رسانی و همراهی خبرنگاران با ارتش جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: در تعریف خبر در بخش‌هایی با هم اشتراک نظر داریم اما  لازم است در همه بخش‌ها به فهم و درک مشترک برسیم و در برخی حوزه‌ها نیازمند نگاه نزدیکتری هستیم تا اتفاق های بهتری در حوزه اخبار دفاعی کشور رقم بخورد.
سخنگوی ارتش با برشمردن ارزش‌های خبری یادآور شد: یکی از مهم‌ترین ارزش های خبری از نگاه ارتش، تأثیر انتشار خبری است که از مجموعه دفاعی کشور منتشر می‌شود لذا باید در این زمینه حساس بود.
وی ادامه داد: بر اساس تجربه و بر اساس آمار و ارقام متوجه هستیم که رسانه‌ها به دنبال چه اخباری هستند ولی باید به همه وجوه اخباری که در ارتش و نیروهای نظامی وجود دارد توجه شود
امیر تقی خانی اضافه کرد: خوشبختانه در رزمایش‌های بزرگ یا مردم یاری و .... شاهد همراهی مثبت رسانه‌ها با ارتش بوده‌ایم اما در برخی حوزه‌های دیگر ارتش مانند حوزه های معنوی و دینی و نقش سربازان عزیز در امنیت مرزها باید فعالیت و توجه خبری بیشتری بشود.
معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش با تأکید بر اینکه نیاز است مقداری در ذائقه خبری رسانه‌ها در حوزه امنیتی و دفاعی تجدید نظر شود، افزود: هر خبری که از بخش دفاعی در رسانه‌ها منتشر شود در روحیه مجموعه نظامی و دفاعی کشور تأثیرگذار است لذا لازم است در زمینه انتشار اخبار توجه بیشتری بشود. 
وی با تأکید بر اینکه نباید کیفیت و صحت خبر در رسانه‌ها فدای سرعت در انتشار اخبار شود، بر ترویج وحدت نیروهای مسلح توسط رسانه های جمعی تأکید و به ورود در حوزه‌های نوین خبری شامل فضای مجازی و ورود به کانال‌های تلگرامی اشاره کرد و گفت: برای ارتقای ارتش در بُعد رسانه ای ما خواهان همکاری بیشتر رسانه ها هستیم تا در کنار هم جایگاه مهم اطلاع رسانی از توانمندی های روحی و رزمی ارتش که مستقیماً بر اقتدار ملی تأثیر گذار است را ارتقا ببخشیم.
 





:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 / 5 / 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: