اقتدار موشکی نیروهای مسلح ایران قلب دشمنان را نشانه گرفت
نوشته شده توسط : علیرضا


فرمانده هوانیروز ارتش:

اقتدار موشکی نیروهای مسلح ایران قلب دشمنان را نشانه گرفت / تاکید بر سامانه‌های دید در شب و سلاح‌های دوربرد در بالگردهای ارتش

 

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: هوانیروز ارتش پس از دفاع مقدس به بومی‌سازی، خودکفایی و نهضت قطعه‌سازی توجه کرد و اقدامات ارزشمندی در حوزه سامانه‌های دید در شب و سلاح‌های دوربرد داشته است.

 امیر خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش در سخنان پیش از خطبه این هفته نماز جمعه تهران، گفت: اقتدار موشکی نیروهای مسلح ایران قلب دشمنان را نشانه گرفت و آنها را به لرزه انداخت.

 وی با بیان اینکه هوانیروز ارتش یکی از یگان‌های قدرتمند ارتش است، اظهار داشت: همانطور که فرمانده نیروی زمینی ارتش گفته است هوانیروز نه تنها متعلق به ارتش و ملت ایران بلکه متعلق به اسلام است.

 فرمانده هوانیروز ارتش ادامه داد: هوانیروز نقش ارزشمندی در پیروزی انقلاب داشت و همینطور در 8 سال دفاع مقدس 300 هزار ساعت پرواز عملیاتی داشت و 256 شهید تقدیم انقلاب کرد.

 امیر قربانی گفت: هیچ عملیاتی در دفاع مقدس نیست که هوانیروز در آن نقش مؤثر و بارزی نداشته باشد و در عملیات والفجر 8 شاهد سرنگونی هواپیمای پیشرفته عراقی توسط بالگردهای کبری هوانیروز بودیم که یکی از افتخارات ارتش است.

 وی با بیان اینکه هوانیروز در عملیات مرصاد نقش محوری داشت، گفت: همانطور که شاهد بودیم رژیم بعث و صدام پس از قطعنامه به آن وفادار نبودند و صدام که نیروی بالقوه منافقین را در اختیار داشت و از طرفی هم می‌خواست از شر آنها خلاص شود با مسعود رجوی خائن،‌ سناریویی پیش‌بینی می‌کند که از سمت غرب به کشور ما حمله کنند و این از کارهای آقای بنی‌صدر و صدام بود.

 فرمانده هوانیروز ارتش افزود: پس از ستون‌کشی نظامی منافقین با حمایت صدام به کشورمان بالگردهای هوانیروز و رزمندگان سپاه و بسیج و ارتش وارد عمل شدند و رزمندگان بسیج و سپاه توسط بالگردهای هجومی هوانیروز در پشت سر منافقین هلی‌برن شدند و محاصره صورت گرفت و اولین راکت بالگردهای ما به انبار مهمات منافقین که در یک ماشین بود، اصابت می‌کند.

 امیر قربانی ادامه داد: 56 بالگرد هوانیروز در این عملیات حضور داشتند و 425 ساعت پرواز عملیاتی کردند که نتیجه آن انهدام 154 تانک و خودروی منافقین بود. در این عملیات کمر منافقین شکست.

 وی خاطرنشان کرد: هوانیروز ارتش پس از دفاع مقدس به پشتیبانی از قرارگاه‌های ارتش، سپاه و مرزبانی پرداخت و به بومی‌سازی، خودکفایی و نهضت قطعه‌سازی توجه کرد و اقدامات ارزشمندی در حوزه سامانه‌های دید در شب و سلاح‌های دوربرد داشته است.

فرمانده هوانیروز ارتش خاطرنشان کرد: هوانیروز ارتش طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی برای مقابله با گروهک‌های معاند دارد و خطاب به دشمنان اعلام می‌کنیم چنانچه قصد تعرض به خاک ایران را داشته باشند، پاسخ ما به آنها همان سرب داغی خواهد بود که به دهانشان ریخته می‌شود.

  





:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 31 / 4 / 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: