لزوم تقویت روحیه هم افزایی و وحدت در نیروهای مسلح
نوشته شده توسط : علیرضا


سردار شیرازی تاکید کرد:

لزوم تقویت روحیه هم افزایی و وحدت در نیروهای مسلح

رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اقدامات انجام شده جهت تقویت روحیه هم‌افزایی و وحدت در سطح نیروهای مسلح، بر لزوم تداوم و افزایش این اقدامات تاکید کرد.
سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا در آیین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان عقیدتی سیاسی ارتش پس از قرائت حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به حجت الاسلام محمدحسنی، اظهار داشت: امر و حکم فرماندهی معظم کل قوا، چند نکته را در پی داشت که ارتقای هوشیاری و بصیرت انقلابی آحاد ارتش و ارتقای سطح معنویت در کارکنان ارتش - که ماموریت اصلی سازمان عقیدتی سیاسی می باشد- و همچنین ارتقای بینش کارکنان عزیز و توجه به خانواده‌های آنان مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
 سردار شیرازی گفت: از نکات دیگر عنوان شده افزایش روحیه واحد و هم جهت در صراط مستقیم نظام در میان ارتش و نیروهای مسلح است. انتظار حضرت آقا تقویت روحیه وحدت و انسجام است و این بدان معنی نیست که تاکنون وحدت وجود نداشته، منظور این است که این وحدت میان نیروهای مسلح باید تقویت شود.
 رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا عنوان کرد: نکته سوم تعامل اثربخش با فرماندهی کل ارتش است و از آن جایی که سازمان عقیدتی سیاسی یکی از سازمان‌های موثر در سطح ارتش برای کمک به کارکنان است و فرماندهی هم همین مسئولیت را در کنار دیگر ماموریت‌ها دارد، از این رو این سازمان با توجه به اِشرافی که به مسائل و مطالبات دینی دارد، برای هدایت افراد به فرماندهی کمک و یاری می‌دهد تا فرماندهی بتواند با کمک دو بازوی عقیدتی و حفاظت ماموریت‌های خود را به خوبی اجرا کند.
 





:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 4 / 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: