باید پاسخ محکمی در عرصه جنگ نرم به دشمن بدهیم
نوشته شده توسط : علیرضا


حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی:

باید پاسخ محکمی در عرصه جنگ نرم به دشمن بدهیم

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: همانگونه که در دوران دفاع مقدس و در جنگ سخت پاسخ محکمی به دشمنان دادیم، در عرصه جنگ نرم نیز باید پاسخ محکمی به دشمنان بدهیم.
حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در آئین معارفه خود که صبح امروز در ستاد فرماندهی کلارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، اظهار داشت: بنده خوشبختانه وارث یک سازمان فرهنگی اثرگذار هستم، که یادگار حضرت امام خمینی (ره) و هدایت پویای آن با رهنمودهای آسمانی رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد:‌ بنده در شرایطی این مسئولیت را پذیرفته و به دریافت حکم حضرت امام خامنه ای عزیز مفتخر شدم که منطقه و جهان اسلام درگیر ویروس تفکرات انحرافی سلفی و تکفیری و گروه‌های دست ساز آمریکایی، صهیونیستی و سعودی است و با تهدیدهای شدید فکری و فرهنگی مواجه می‌باشد، لذا امروز در جنگ نرم بسیار پیچیده‌ای به سر می‌بریم.
حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی با بیان اینکه برای اجرایی شدن رهنمودهای مقام معظم رهبری چند شرط باید رعایت شود، عنوان کرد: نخستین شرط تعامل با فرماندهی کل ارتش است که در این رابطه ان‌شاءالله به وظایفمان عمل خواهیم کرد؛ شرط دوم استفاده از تجربیات بزرگان است که این کار موثر را در پیشبرد اهداف عالی انجام می‌دهیم؛ شرط سوم نیز برخورداری از روحیه نقدپذیری است.
 وی بیان کرد: شایسته است همانگونه که در جنگ سخت پاسخ دست اندازی‌های دشمنان را محکم دادیم و چنان سیلی به آنان زدیم که دیگر توانایی برخاستن و هجمه مجدد را ندارند در عرصه جنگ نرم نیز باید پاسخ دشمن را محکم دهیم.
 





:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 4 / 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: