تلاش می کنم ماموریتی که بر عهده‌ام گذاشته شده را به بهترین نحو انجام دهم
نوشته شده توسط : علیرضا


حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم:

تلاش می کنم ماموریتی که بر عهده‌ام گذاشته شده را به بهترین نحو انجام دهم

 نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و رئیس سابق سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: تلاش می کنم تا ماموریتی که بر عهده‌ام گذاشته شده را به بهترین نحو انجام بدهم و در این راه نیازمند همکاری برادرانم در ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و سایر نیروهای مسلح نیز هستم.
حجت الاسلام والمسلمین «محمدعلی آل هاشم» نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و رئیس سابق سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، در مراسم تودیع خود که صبح امروز در ستاد فرماندهی کل آجا برگزار شد، اظهار داشت: ما لحظه‌ای از پیشرفت و کار فرهنگی اثرگذار و آنچه که مد نظر مقام معظم رهبری در ارتش بوده، فروگذار نکردیم و همه فرماندهان و روحانیون معزز نیز بر فعالیت‌ها و کارهای صورت گرفته در حوزه فرهنگی، بصیرت افزایی و آگاه‌سازی سیاسی اشراف کامل دارند.
 وی افزود: من از حسن ظن مقام معظم رهبری و ولی امر مسلمین جهان تشکر می‌کنم که این افتخار را به بنده دادند و برای دومین بار برای سرباز کوچک خود حکم صادر کردند. کار من در ارتش از آنجا که با عزیزانی همچون شما همکار بودم آسان بود اما از آنجا که در تبریز باید جا پای بزرگانی همچون شهید آیت الله قاضی طباطبایی، شهید آیت الله مدنی، مرحوم آیت الله مشکینی، مرحوم آیت الله ملکوتی و آیت الله مجتهد شبستری بگذارم کار را برایم مشکل می‌کند.
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی ادامه داد: به هر صورت تلاش می‌کنم تا آن ماموریتی که به عهده من گذاشته شده را به نحو احسن و با سربلندی انجام دهم اما باز هم در طی این مسیر نیاز به کمک شما دوستان عزیز در نیروهای مسلح اعم از برادران عزیز در سپاه پاسداران، ارتش، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و... دارم.
 وی افزود: دومین تشکر را از مقام معظم رهبری به جهت انتصاب شایسته حجت الاسلام محمدحسنی دارم؛ ایشان دارای سوابق مدیریتی در بخش‌های مختلف سازمان هستند و همچنین فردی شایسته و برادر شهید هستند و من مطمئنم دوران مدیریتی آقای محمدحسنی در عقیدتی سیاسی ارتش قطعا بهتر از دوران مدیریتی من خواهد بود و با همکاری دوستان ان‌شاالله شاهد پیشرفت این سازمان در اجرای ماموریت‌های محوله خواهیم بود.
حجت الاسلام آل هاشم در پایان با اشاره به حمایت‌های ارزنده فرمانده کل ارتش در راستای اجرایی شدن برنامه‌های عقیدتی گفت: امیر سرلشکر صالحی فرمانده کل ارتش در پیشبرد اهداف و برنامه‌های عقیدتی سیاسی نقش بسیار فعالی داشته و دارند.
 شایان ذکر است حجت الاسلام آل هاشم چندی پیش با حکم مقام معظم رهبری به عنوان نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز منصوب شد.
 





:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 4 / 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: